lebed_michael (lebed_michael) wrote,
lebed_michael
lebed_michael

П'ять контртез Валерію Пацкану :)

Оскільки народний депутат-ударівець Валерій Пацкан продовжує публікувати у соцмережах нефахову інформацію (http://lebed-michael.livejournal.com/69335.html), я вимушений продовжити роз'яснення. Вкотре наголошую, що зараз виглядає, ніби пан Пацкан заодно з лобістами вже скандального "законопроекту Януковича-Захарченка-Ставнійчук" про НЕсвободу зібрань.

1. Можливість спонтанних мирних зібрань ВЖЕ ПЕРЕДБАЧЕНА в ч.1 ст.22 Конституції України. Також оскільки "законопроект Януковича-Захарченка-Ставнійчук" пропонує узаконити обов’язок повідомляти владу про протести за два дні до їх початку (ч.1 ст.7 проекту), то дійсно небажані для влади в політичному чи економічному плані мітинги суд заборонятиме набагато легше, ніж зараз. Нагадую, зараз конкретних строків повідомлення в законодавстві не встановлено. Але як показує вітчизняна судова практика, НАВІТЬ ДВОХ ДНІВ ДОСТАТНЬО, щоб підконтрольні владі судді під будь-яким приводом ЗАБОРОНЯЛИ ПРОВОДИТИ МИРНІ ЗІБРАННЯ. Зокрема, торік суди обмежили право на протест у 84,3% від загальної кількості таких справ. Тобто суд забороняє, якщо встигає заборонити.

2. "Законопроект Януковича-Захарченка-Ставнійчук" про протести в Україні, у разі його ухвалення українським парламентом призведе до різкого збільшення неправосудних СУДОВИХ ЗАБОРОН мирних протестів та масових випадків КРИМІНАЛЬНОГО ПЕРЕСЛІДУВАННЯ протестувальників. А також призведе до ухвалення НОВИХ АНТИКОНСТИТУЦІЙНИХ РІШЕНЬ МІСЦЕВИХ ОРГАНІВ ВЛАДИ, покликаних обмежити свободу мирних зібрань – тепер відповідно до “закону Януковича-Захарченка-Ставнійчук”. Докладніше про небезпеки законопроекту читайте тут – http://bit.ly/118HzaP

3. Формулювання "законопроекту Януковича-Захарченка-Ставнійчук" щодо підстав для судових обмежень мирних зібрань не обмежують формулювання ст.39 Конституції на цю тему, а лише уточнюють. Тому як ст.17 проекту, яка покликана обмежить простір для фантазії адміністративних судів, не прописуй, але судді, як і зараз, матимуть шаблонні рішення про заборону – мовляв, зібрання загрожує інтересам національної безпеки чи громадського порядку, і там, на думку влади, буде застосовуватися фізична сила, зброя та інші небезпечні засоби (ст.17 проекту).

4. "Законопроекту Януковича-Захарченка-Ставнійчук" пропонує, щоб неподання або несвоєчасне подання повідомлення про протест саме ЗУМОВЛЮВАЛО його заборону в суді (ч.7 ст.17 проекту).

5. "Законопроект Януковича-Захарченка-Ставнійчук" НЕ ЛІКВІДОВУЄ АДМІНІСТРАТИВНІ АРЕШТИ. Вже зараз для міліцейських затримань під час мирних зібрань використовуються п.5 ст.11 Закону “Про міліцію” (затримання), ст.185 КУпАП (“злісна непокора законному розпорядженню або вимозі працівника міліції”), ст.173 (“дрібне хуліганство”) та ін. Найбільш репресивні санкції ст.185 та ст.173 КУпАП, як і ст.185-1 КУпАП, – 15 діб адмінарешту.
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments