lebed_michael (lebed_michael) wrote,
lebed_michael
lebed_michael

"Лівак" Віталій Кулик про необхідність спецзакону про протести... :))

http://youtube.com/watch?v=UDLVCxYWIfU&feature=youtu.be

Трохи прокоментую. По-перше, Віталій Кулик досить давно є заступниуом Марини Ставнійчук і навіть має кабінет на Банковій. А Марина Іванівна, радниця Президента Віктора Федоровича, як відомо, зараз лобіює оце "щастячко" про НЕсвободу протестів в Україні - http://bit.ly/118HzaP

По-друге, щодо суті сказаного Куликом, який разом зі своїм роботодавцем вирішив "рятувати Галактику" від указу неіснуючої держави та від неіснуючого сплеску насилля...

Не існує ЖОДНОЇ цифри статистики, яка вказує на те, що "більшість" правоохоронних органів та органів місцевого самоврядування використовують Указ Президії ВР СРСР Про порядок організації і проведення зборів, мітингів, вуличних походів і демонстрацій в СРСР від 1988 року. Щоб зрозуміти це, достатньо запитати про те, як проводять мітинги на місцях громадські та політичні активісти. Указ вже неіснуючої держави про обов'язок повідомлення за 10 днів часто використовується в судах, але оскільки зараз конкретних строків повідомлення в українському законодавстві не встановлено, то це не стає на заваді проведенню мирних зібрань - минулого року попри 349 судових обмежень мирних зібрань в Україні відбулося (за різними оцінками) від 3636 до 16392 мирних зібрань. Тобто суд забороняє лише те, що встигає заборонити. Третина міськрад вперто вважає, що Указ вже неіснуючої держави діє. Але на практиці чи дійсно "діє" Указ Президії ВР СРСР залежить від того, чи мешканці цих населених пунктів мають достатнью правову освіченість. Проте не думаю, що в правовій освіченості населення в Адміністрації Президента дійсно зацікавлені :) Між іншим, зміст Указу Президії ВР СРСР суперечить ч.1 “Перехідних положень” та ч.1 ст.92 Конституції України, ст.3 Закону України “Про правонаступництво України” та Постанові Верховної Ради № 1545-ХІІ “Про порядок тимчасової дії на території України окремих актів законодавства Союзу РСР” - http://bit.ly/196XMCw

Щодо розмов про буцім-то радикальні дії протестувальників... Лише невелика частина протестів в Україні відбувається з випадками насильства щодо людей. Більшість протестного насильства заздалегідь спланована та не має стосунку до мирних зібрань. Прояви насильства по відношенню до людей є дуже рідкісним явищем для протестної активності в Україні. Абсолютна більшість протестів в Україні відбувається у мирний, конвенційний спосіб. Докладніше про це читайте тут - http://bit.ly/11uIXTV

Коротше, якби Кулик сказав, що спеціальний закон про протести врятує нас від загарбників з Марсу - це були б того ж рівня аргументи.

Щодо судів. Формулювання "законопроекту Януковича-Захарченка-Ставнійчук" щодо підстав для судових обмежень мирних зібрань не обмежують формулювання ст.39 Конституції на цю тему, а лише уточнюють. Тому як ст.17 проекту, яка покликана обмежить простір для фантазії адміністративних судів, не прописуй, але судді, як і зараз, матимуть шаблонні рішення про заборону – мовляв, зібрання загрожує інтересам національної безпеки чи громадського порядку, і там, на думку влади, буде застосовуватися фізична сила, зброя та інші небезпечні засоби (ст.17 проекту).

Колись ми з Віталієм разом валили новий Трудовий кодекс. Але робота, як виявилось, важливіша за принципи...
Subscribe

  • Post a new comment

    Error

    default userpic

    Your reply will be screened

    Your IP address will be recorded 

    When you submit the form an invisible reCAPTCHA check will be performed.
    You must follow the Privacy Policy and Google Terms of use.
  • 0 comments